Η δημόσια εφαρμοσμένη ιστορία συναντά το περιβάλλον, την τεχνολογία, τις διεθνείς σχέσεις, τον πολιτισμό και το επιχειρείν σε ένα πρότυπο online εργαστήριο που αναδεικνύει το σύγχρονο πρόσωπο της Ιστορίας, τις πρωτογενείς πηγές της και τις εν δυνάμει χρήσεις της.
Α' Κύκλος
23/11 – 15/12/2020
Εγγραφές μέχρι τις 19 Νοεμβρίου
1η Θεματική Ενότητα: Επιχειρηματική δραστηριότητα και ιστορία
Από το ιστορικό αφήγημα στη διαμόρφωση εμπορικής ταυτότητας/τουριστικής πολιτικής, στην ανάδειξη προϊόντων, σε διαφημιστική καμπάνια, στο (re)branding τοποσήμων.
Webinar: Μαρία Σαμπατακάκη, Ιστορικός, Ιδρύτρια «hιστορισταί», Επικεφαλής ομάδας οργάνωσης Αρχείου Εταιρείας Ακινήτων Δημοσίου ΑΕ.
Στην πλατφόρμα διαλόγου συμμετέχουν οι:
• Νίκος Καραφλός, General Manager, Boutique hotel DEXAMENES
• Όλγα Μάνου, Διευθύντρια, Θεματικό Μουσείο Μύλων Λούλη ΑΕ
• Μαριάννα Σκυλακάκη, CEO, αθηΝΕΑ
• Δημήτρης Φραγκάκης, Γενικός Γραμματέας, Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟT)
2η Θεματική Ενότητα: Πολιτιστική πολιτική και ιστορία
Η πολιτιστική κληρονομιά στην εποχή της ψηφιακής μετάβασης.
Webinar: Κωνσταντίνα Σιούντρη, MSc Αρχιτέκτονας-Αναστηλώτρια, PhDc, Υπουργείο
Περιβάλλοντος και Ενέργειας
Στην πλατφόρμα διαλόγου συμμετέχουν οι:
• Κυριάκος Κουτσομάλλης, Γενικός Διευθυντής, Ίδρυμα Β. & Ε. Γουλανδρή
• Χριστόδουλος Ρίγγας, Προϊστάμενος, Ερευνητικά και Εκπαιδευτικά Προγράμματα, Πολιτιστικό Ίδρυμα Ομίλου Πειραιώς (ΠΙΟΠ)
Workshop Α’ Κύκλου: Η πολιτιστική φυσιογνωμία του Τόπου στον ψηφιακό χώρο
Το workshop πραγματεύεται ζητήματα ανάδειξης της πολιτισμικής κληρονομιάς, της φυσιογνωμίας της πόλης και των νέων τάσεων της πολιτισμικής βιομηχανίας όπως: η μεθοδολογία και εμπειρία θεάματος/αφήγησης με πολλαπλά μέσα (digital storytelling), η παραγωγή περιεχομένου από το χρήστη (user generated content), τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social networking).
Περισσότερες πληροφορίες www.hau.gr